Ridtur på Poppie

Idag gick jag upp tidigt och åkte till stallet för att rida Poppie innan jag började jobba.
Vi tog en tur på det STORA fältet som vi får rida på, gud vad roligt tyckte både Poppie och jag :)
Vi körde lite intervall träning i galopp, galopperade två sträckor i friskt tempo och sedan skrittade en raksträcka och så gjorde vi så kanske 6-7 gången, mkt bra träning för Poppie som måste vi lite bättre kondis :P 

På lördag så ska vi på träning på Aledal för Malin Wiberg och på söndagen är det en liten pay&yump på Aledal som vi ska vara med på, mamma vill vara med i en klass också så hon får värma upp poppie i en 80 klass så startar jag 1 meter :)



Poppie idag i spolspiltan :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Är det en giraff, vi har köpt.

2011-12-08 • 23:54:45
URL: http://chevalridsport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0