Sista beställningen

Igår var ju jag och mamma i göteborg. Vi kom inte hem förens 3 tiden och jag somnade vid 4 typ så jag tog lååång sovmorgon i dag. Sov till 2 :D Skönt, dock när jag vaknar upp så är min förkyllning mkt värre :( jag som hade tänkt rida idag men så blev det inte. Åkte till mamma istället så vi satt hela kvällen och gjorde våra sista beställningar. Blev mkt fina saker, nu hoppas vi bara att vi kan få komma in i lokalen väldigt snart + att alla leveranser kommer fram i tid :D

Ligger i sängen just nu med en katt på min högra sida och en katt på min vänstra sida som tävlar om min uppmärksamhet xD Dom är ju för söta <3 Mercedes och Hollywood, som inte riktigt har blivit kompisar än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0