Matsträning

Idag var jag och Poppie hos Mats Torstensson på en privat lektion. Det var sjukt skoj men också väldigt jobbigt, har inte tränat för tränare på ett tag nu plus att jag är sjuk :( men vi kämpade på iaf! Poppie var otroligt fin mot slutet, fick bra koll på yttersidan idag med. Det var nog den långa framridningen som gjorde att det blev så bra. Poppie var nästan genomblött efter traven xD Man märker hur Poppie bara älskar att hoppa, Mats sa det också. Hon bara sög tag i hinderna vilket är riktigt skoj :D
Här kommer en bild på vad vi gjorde i dag:



Vid dom rosa kryssen var det avsaktning från galopp till skritt. Dom ljusblåa sträcken var det skritt, vid dom röda ringarna var det galoppfattning. Sen mellan dom gröna sträcken på två sträckor skulle jag stå i lättsits och öka galoppen för att sen sätta mig ner och samla upp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0