Poänghoppning & Hagbilder.

Helgen har jag spenderat i stallet. Vi har haft två övernattningar och sen har vi haft poänghoppning :)
Jag och Poppie var med på den och vi vann :D Jag fick ihop 270poäng på två minuter, Michelle som kom två hade 140poäng på två minuter :D Jag valde att hoppa jokerhindret väldigt många gånger, eftersom jag är ganska säker på att Poppie sällan river :D Men det var skoj. Nu vill jag ut på riktiga tävlingar :D
Imorgon ska jag iaf till Mats Torstensson och rida en privat lektion med Poppie, ska bli så skoj. Men jag vet att han kommer köra skiten ur mig haha!


Smikrande bild på mig och Poppie från poänghoppningen xD



Några bilder ifrån när vi släppte ihop hästarna i en ny stor hage :D
Poppie <3



Fina Avanti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0