Stall Tilda

I helgen ska jag jobba hos Martin Sthålfors och Alexandra Korsar. Det var hos dom jag hade min praktik i skolan i ett och ett halv år, samt har jag jobbat där efterskolan ett bra tag :) Och nu ska jag dit lördag och söndag, hoppas på att jag kan få jobba mer där då jag trivs så otroligt bra där!

Tänkte slänga upp en liten bildbomb på bilder jag har tagit ifrån stall tilda och bilder på hästarna m.m Hoppas ni gillar dom! :D

Ally, Martin och Alexandras yngsta dotter. Jag vill ha henne! Så otroligt söt <3

Jag och Amazing förra sommaren. Min favorit av alla hästarna där!!

Amazing <3

Jag och Amazing tränar för Monica Milesson :D

Hon är lite knäpp i hagen om man säger så xD Väldigt svår att fånga.

Boyen :D

Jag och Calle

Jag och Calle <3

Hästen.. eller jag menar hunden Ceasaro :D han går lös på stallplanen hela dagarna och funderar ut vilka bus han ska hitta på xD Öppna dörren till foderrummet är hans favorit :D

Jag och föredetta hingsten Combat :) jag fick sätta igång han efter kastrationen.
Fina Combat <3

Jag och Klippson. Mkt fin travare! Otroligt fin att rida :D Han blev ridhäst tillslut då han inte gillade travet och då var det jag som lärde han galopp och att hoppa :D MKT skoj!

Jag och Lucky <3 saknar den hästen :D

Jätte bebisen Tekla! Så otroligt stor :O på bilden är hon 3 och jag skojjar inte om hon är över 175 xD

Killen, eller som jag och Jenny döpte om honom till Tussebasse :D en sån söt liten häst!

Jag och Amazing. Bilden är tagen i början av när jag började rida henne :P

Sist men inte minst Lexi :D Snäll vovve! Hon håller en alltid sällskap i stallet, mysigt.

Har funnits en massa fler hästar, men har tyvärr inga bilder på dom. Tar iaf med kameran i helgen så hoppas jag får lite nya bilder på hästarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0