Min helg

Lördag- Började dagen med att jobba hos Alexandra och Martin 7-14. Patricia hängde med och hjälpte till :) Vi fixade iordning hela stallet, sen red vi Brasse och Patric först red vi ut en sväng sen tog vi några varv i paddocken :) Sen var det bara att åka hem och fixa stallet sen åkte jag hem och gjorde mig iordning för Malin, Janina, Tobias och jag skulle ut på kvällen. Vi satt hemma hos Malin och körde lite Singstar och annat roligt, sen körde Paul oss in till stan och där satt vi på olereys hela kvällen. Mycket trevligt! :)

Söndag- Upp och jobba hos Alexandra och Martin igen, Paticia hängde med då också. Vi gjorde samma saker som i lördags fast vi red Brasse och Combat istället :) Efter det så var det hoppträning för Malin Wiberg som gällde! Det gick super. Poppie var jätte duktig och guuud vad hon älskar att hoppa! :D Sen hem och fixa stallet efter det så åkte jag och mamma och åt pizza från Italia, mumms!

Det var min helg det :)




Jag och Combat förra året! Älskar den hästen :D


Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag tycker jag ser en Suppan i bakgrunden :)

2011-10-25 • 07:27:58
URL: http://waruikokoro.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0