Hoppträning för Linda Algotsson

Har under ett par veckor ridit en dag i veckan för Linda Algotsson men då har det bara varit dressyrträning. Linda är verkligen super bra tränare. Hon har hjälpt mig och Poppie otroligt mycket på kort tid, så jag trivs verkligen att träna för henne och det gör Poppie med! :)

Men igår så var det dags att hoppa för henne också. Roligt sa både jag och Poppie, det gick iaf jätte bra. Poppie hoppade riktigt fina språng. Mamma var med och fotade lite så bilder från träningen dyker upp så fort jag har fått dom bilderna och Jocke var med och filmade lite på min telefon. Hoppade en bana sen och två hinder låg på 120 och resten på 110 och det var inga problem :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0