Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv

1. Jag måste alltid ha på vattnet från handfattet när jag är på toa
2. Går jag in i ett rum hemma och det är tänt så måste jag släcka och sen tända igen :P
3. Kan inte sova utan att tvn är på eller att en lampa är tänd
4. Älskar att kolla på Svenska Hollywood Fruar ;)
5. Går aldrig till frisören, mamma fixar istället :P
6. Beroende av coca cola! <3
7. Har en otroligt stor fobi att prata i telefon med folk jag inte känner. Svarar inte på doltnummer eller när det är ett nummer jag inte har inlagt i mobilen.
8. Älskar att skrämma folk! och tycker om att bli rädd själv :P
9. När jag var liten så sminkade jag och min kompis mina katter xD
10. Jag älskar mina hästar över allt annat! Dom är bäst <33333

Kommentarer
Postat av: Noomie

Jättefin blogg! Ture ser urmysig ut! (':

2011-11-17 • 13:56:17
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0