Min önskelista



Här är då alla saker jag önskar mig iår :D

* Carry Jacka från Kingsland
* Charles Owen Ayr 8 svart/guld eller svart/silver, har inte bestämt mig
* Lädergrimma från Hvpolo
* Veredus schabrak med huva blått eller brunt, har inte bestämt mig
* Ett par vita converse
* Wake up light
* Meredith träns till Poppie
* En kaffekokare
* En sadelgjord med magplatta antingen tixerant+magplatta till eller hvpolo gjorden
* En klätterställning till mina katter (som tycker det är roligt att riva sönder tapeterna för tillfället :/ )

Vad önskar ni er i jul?

Kommentarer
Postat av: alice

får du meredith tränset blir jag avis :D haha

2011-12-08 • 17:17:10
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0