Joakim Eriksson

Tänkte bara skriva lite om min underbara pojkvän Joakim Eriksson.
Jocke och jag träffades den 16 december 2005 utan för ett ställe som heter Sandra i Kalmar som har högstadie/gymnasie discon. Jocke och hans kompis Simon kom fram till mig och min kompis och började prata, vi stod och snackade ett litet tag sen gick vi åt olika håll. Sen sprang vi på varandra igen mot slutet. Då frågade jag Jocke om jag kunde låna hans telefon och ringa mamma (min hade dött) sen efter det så frågade han efter mitt nummer :) Vi smsade lite dagen efter sen var det ganska tyst i ca 1-2 månader. Då ringde jockes bror upp mig mitt i natten och sa att jocke ville att jag skulle komma hem till han :P Så då satte jag mig på moppen och körde hem till han. Vi hade mycket roligt iaf. Efter några träffar så kändes allt så himla rätt så vi blev tillsammans den 21 mars 2006 och har hållt ihop tills nu :D  Alltså 4 år och 7 månader :O

Joakim är den underbaraste kille man kan ha. Jag litar på honom till 100% och jag vet att jag kan berätta allt för han.
Vi har så otroligt många fina minnen tillsammans och jag vet att vi kommer få fler. Jag vet att Joakim är den jag vill leva resten av mitt liv med. Han betyder så otroligt mycket för mig, det går inte att förklara hur mycket jag älskar han! Han är den finaste som finns.

Joakim Eriksson <3 Stephanie Eriksson 
[nej, vi är inte gifta xD Många som tror det] 

ÄLSKAR DIG!

Några bilder på mig och Joakim<3




Kommentarer
Postat av: beccaaa :D

haha! så sööta! ;**

2010-10-07 • 20:13:54
URL: http://mustfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0