Helgen

I helgen så har jag varit hos Martin och Alexandra och jobbat :D Super skoj. Patrica hängde med också! Vi gjorde all stallskötsel sen red vi några hästar. På lördagen fick jag rida en häst som heter Duncan. Super snäll, tyckte om han jätte mycket. Och han hade nog den skönaste galopp jag någonsin har suttit i. Man bara satt lixom :D På söndagen fick jag rida en häst som heter Alido. En herre på 180 i manken :O Jag kände mig ganska liten på han xD Sen blev det ju inte bättre av att alexandra säger att han är en riktig bockmaskin xD men han bockade inte med mig, Puuh! Men han var otroligt fin, gillade han super mycket. Riktigt stort härligt steg!

Några bilder på mig och Alido. Fler finns på min bilddagbok @steffiiiiie :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0