Hallå där.

Gick upp 20 i 5 idag och jobbade, efter jobbet städade jag lite hemma. Sen efter det så åkte jag, min biologiska mormor Mia & min mamma in till Byttan och åt lunchbufé, gud vad gott det var! :) Fick 1000 kronor av Mia i 20 årspresent :D Tack. Sen åkte jag till Skälby där vi hade möte om vår resa till London vi ska göra :D Kommer bli sjukt skoj! Tänkte rida Poppie i dag men hon har gått ganska hårt nu i fyra dagar så hon fick sig en liten vilodag idag. Sen lekte vi lite lekar i paddocken jag & alla barnen :)
Iaf nu ska jag hoppa i sängen, lång dag imorgon på jobbet. Hanna ska fota mig imorgon när jag rider Poppie så då kommer det bilder här och på bilddagboken :D Hoppas ni kollar in då!
GODNATT! <3




Kommentarer
Postat av: Melanie

Jättefina bilder, lägg ut fler! Vad har du för kamera? :)



Kram!

2010-06-17 • 12:08:42
URL: http://deutz.blogg.se/
Postat av: Fanny

hej :)¨

vilken fin blogg du har :)

kolla gärnna in min ;)

2010-06-21 • 00:18:57
URL: http://Fannytheviltwin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0